About the brand
Onze basis is duidelijk, dat is de kracht van de natuur.
Niet voor niets is onze slogan 'Unlocking the power of nature'.
Maar wij zeggen altijd; 'je moet er óok wel een beetje blij van worden ;-)'
En wat ons betreft zit dat in de totaalbeleving;
de Rosie's experience noemen we dat.
Daarom hebben wij bij alles wat we doen onze 3 belangrijkste pijlers in het achterhoofd.
Deze pijlers vormen ons DNA en ze zorgen voor de totale Rosie's experience.
Met bijzondere producten, elegante verpakkingen, heerlijke geuren en de wetenschap dat er met zorg wordt omgegaan met alles en iedereen die bij de productie betrokken is.
Als dát niet zorgeloos smeren is!
Onze 3 pijlers
Clean
Wij vertrouwen op de kracht van de natuur.
Ze heeft zó veel moois te bieden, daar hoef je echt niks meer aan toe te voegen, behalve een beetje Rosie’s liefde.
Onze producten bevatten alleen COSMOS gecertificeerde ingrediënten voor pure, onversneden natural goodness.
Dat kan ook eigenlijk niet anders met zo’n merknaam ;-).
Waar mogelijk kiezen we voor botanicals die klinisch bewezen resultaten geven. Zo maken we onderbouwde keuzes.
Classy
Natuurlijke skincare kan óok gewoon luxe zijn.
Onze zorgvuldig samengestelde formules combineren exclusieve botanische extracten met bijzondere oliën en hydrolaten.
Oog voor detail voel je in elke stap van je Rosie's experience, van flacon tot finish.
Het resultaat? Rijke texturen, elegante verpakkingen en subtiele geuren; al je zintuigen worden geprikkeld.
Niet voor niets maken wij
'natural skincare that makes your heart sing'.
"In a world where you can be anything, be kind"
- Clare Pooley
auteur The authenticity project